M

UNICEF – Като 2 капки вода

Ние вярваме, че креативността трябва да работи, за да променя средата към по-добро. Бяхме много щастливи, когато Brigada&Co. беше избрана след конкурс, за да реализира телевизионен фондонабирателен формат за Unicef в копродукция с NOVA. И запретнахме ръкави.
Създадохме мини-сезон в 3 поредни вечери на най-рейтинговото шоу „Като 2 капки вода“. Целта беше ясна. Да забавляваме аудиторията, но и да се фокусираме върху децата, техните нужди и проблеми.
Резултатът: Най-успешната фондонабирателна кампания на Unicef за последните 10 години.

Успехът на този проект доведе до една от най-мащабните благотворителни колаборации в България, в която УНИЦЕФ  продължи да си партнира с „Като две капки вода“ както през 2024 г., така и през 2025 г.

Кампаниите съчетаха емоционален storytelling, дигитална ефективност и телевизионен размах, постигайки безпрецедентни резултати във фондонабирането на българския пазар. За нас този проект е пример как смислената кауза, правилното послание и последователната комуникация могат да вдъхновят хиляди хора и да ги обединят в подкрепата и даренията към УНИЦЕФ за всяко дете и всеки родител.

Client: UNICEF Bulgaria

Project: UNICEF “Като 2 капки вода”

Our work: Outdoor and Video Production

Creative & Production: Brigada&Co